T/S Gunilla kommer hem till Öckerö hamn den 1 juni

Den 1 juni klockan 10.00 kommer T/S Gunilla hem till Öckerö hamn med 46 elever ombord efter en segling från Azorerna.

Eleverna går årskurs 1 på Natur- och sjöfartsutbildningen. De har seglat från Ponta Delgada på Azorerna, via Portugal, Jersey och Rotterdam.

T/S Gunilla ligger kvar på Öckerö till den 7–8 augusti. Då visas hon upp under Öppet skepp i Hönö Klåva och du är välkommen att besöka henne.

Den 16 augusti lämnar T/S Gunilla Öckerö igen.

Senast uppdaterad:

Publicerad: