"Rörelseträning för vuxna" välkomnar nya deltagare

Två dagar i veckan erbjuder kommunen kostnadsfri utomhusträning. Det är aktivitetssamordnare Amanda Ottordahl som håller i träningstillfällena. Varmt välkommen att vara med, det är bara att dyka upp!

Personer som tränar utomhus.

Alla är välkomna på rörelseträning, du är med utifrån dina förutsättningar.

Träning utifrån dina förutsättningar

Är du ny i en träningsform, senior, rehabiliterar dig eller gillar att träna i ett ostressat tempo? Här har du möjlighet att anpassa träningen utifrån dina förutsättningar och kanske knyta nya bekantskaper. Du får extra mycket guidning och tid att hitta rätt i varje övning. Vi fokuserar på balans, smidighet och funktion.

Tid och plats:

• Tisdagar klockan 9.30-10.45: Aktivitetsslingan med promenad eller stavgång och styrka. Vi träffas på Prästängens parkering, Öckerö
  • Torsdagar klockan 9.30-10.30: Balans, smidighet, och styrka. Vi möts vid utomhusgymmet i Jungfruviken, Hönö.

Ingen kostnad och ingen anmälan. Varmt välkommen att vara med och kom ihåg - smidiga kläder efter väder!

Läs mer på ockero.se/rorelsetraning Länk till annan webbplats..
För aktuell information följ Facebookgruppen Amanda Ottordahl - rörelseträning tisdag och torsdag Länk till annan webbplats. eller kontakta kommunens aktivitetssamordnare via kommunservice.